Copenhagen Film Festivals søger praktikant til markedsanalyse

Published

Vil du skrive hovedopgave om en af Københavns markante kulturbegivenheder?
Kan du arbejde selvstændigt og analytisk i et uformelt arbejdsmiljø?
Så er det dig vi søger.

Copenhagen Film Festivals driver blandt andet Danmarks største spillefilmfestival CPH PIX med over 50.000 besøgende hvert år og Danmarks største børne- og ungdomsfilmfestival BUSTER med omkring 40.000 besøgende hvert år. De to festivalaktiviteter skal fra 2016 slås sammen til én stor fiktionsfestival i efteråret. Vi har brug for dig, til at blive klogere på vores publikums tanker og reaktioner på flytningen.

Du kommer til at arbejde selvstændigt med dit eget projekt. Projektet vil være en analyse af vaner og holdninger til filmfestivalerne, både hos det private publikum og hos skolelærere. Du vil stå for udarbejdelse af spørgeramme, spørgeskema, samt indhentning og bearbejdning af data til en endelig rapport. Arbejdet vil ske i tæt samarbejde med den marketingansvarlige og festivalens øvrige personale, men det forventes at du er primus motor på projektet.

Kort fortalt kan vi tilbyde:
- Ansvar for en spændende opgave
- Et indblik i film- og kulturverdenen
- Et guldkorn til CV'et

Vi forventer, at du:
- Kan arbejde selvstændigt
- Engagerer dig i opgaven
- Kan bruge praktikopholdet som led i dit studie

En interesse for film, musik eller andet kultur er en fordel, men ikke et must.

Praktikpladsen er med start i januar og løber 3-4 måneder frem. Arbejdstiden er som udgangspunkt fuldtid (37 timer), men vi er fleksible, så det kan tilpasses en studieordning.
Det er vigtigt at praktikken indgår som led i et igangværende studie.

Vi skal have din ansøgning hurtigst muligt, men senest d. 7. december. Vi indkalder løbende til samtaler.
Ansøgninger sendes til praktik@cphpix.dk

Spørgsmål kan rettes til marketingansvarlig Lars B. Frahm: lars@cphpix.dk